Derya_mihra Kızımın ateşi var ilaç verdim ve uykuya daldı ama uyku da sıçrıyor. İki üç kere oldu bu havale belirtisi midir acaba
cankuzularim Derya_mihra ay deme düz yatmıştır ondan bende kizim ateşli su an az önce 2 3 kere sıçradı yan yatırdım sıçraması durdu
Sumeyyealpmir Merhaba benim bebeğimde dün ateşliyken uykuda sürekli sıçrıyordu bilinci yerindeydi. Sizinki havale değildi demi. Hastaneye götürdüm korkup üç farklı doktor hasta olduğu için normal dedi ama içim hiç rahat değil
Evlatlarimcanim Sumeyyealpmir Merhaba bizde de aynısını oldu havalesiymiş o sıçrama . Acilde doktora soruyorum havale diyemem ama değil de diyemem diyor kimse net bişey söylemedi
Sumeyyealpmir Evlatlarimcanim Merhaba ben o sıra çok araştırdım havale daha başka boyutta bir şey. Sonra içim rahatladı çok şükür bir gün sonra kesildi zaten sadece ateşli olduğu gün sadece uykudayken arada sıçrıyordu. Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🥰
Evlatlarimcanim Sumeyyealpmir Aynen bizimde öyle oldu çok korkmuştum 1 gece gözlem altında gönderip yolladılar . Ertesi gün olmamıştı teşekkürler cevabınız için