Merhaba hanımlar bebeğim 5 aylık oldu. Hep ilgi istiyor bıraktıgım an ağlamaya başlıyor. Kucağıma aldıgımda susuyor belim ağrıyor kollarım parmaklarım ağrıyor. Oyun halısına koyuyorum 10 15 dk sonra ondanda sıkılıyor. Anakucagına koyuyorum birazda onda duruyor ondanda sıkılıyor ağlıyor.Yürüteçe koyuyorum ondada az durup ağlıyor. yere yatırıp oyuncaklarla oynatıyorum. Kitap okuyorum dinliyor bi süre sonra gene ağlıyor.Öğlen biraz uyuyor o zamanda ev işlerini yapmaya çalışıyorum. eşim işten gelince o ilgilenıyor bende yemek yapıyorum. Akşam pert oluyorum gergin oluyorum eşimle konuşmaya bile halim kalmıyor napıcagımı şaşırdım sizinde bebekleriniz böyle mi.