Bebeğim birkaç gün sonra iki ayı dolduracak, son iki gündür aşırı huysuzdu sürekli kucak istiyordu hiç uyumuyordu dün gece bile toplasanız 5 saat uyudu bugün de tam tersi aşırı iştahsız sakin ve durmadan uyuyor doğru düzgün yemedi bile. Bakıyorum ateşi yok ama anlamadım atak haftası filan mı bu? Uyuması sorun değil de uyumaktan doğru düzgün emmiyor iki emip bırakıyor