Anneler merhaba. 4 aylık bir oğlum var. Bugün yazlığa gidecez. Doktorumuza sorduğumda denize sokabileceğimi ve güneş kremi sürebileceğimi söyledi. Ben de Hipp marka güneş kremi aldım. Şimdi biraz okudum da 6 aydan önce denize sokmak da güneş kremi de önerilmiyormuş. Ne yapmalıyım, aklım karıştı.🤔