Babyhappymom1 2 yaşındaki çocuklarınızla nasıl gidiyor kızlar ben son zamanlarda çok zorlanıyorum ve kendimi kızıma koşarken buluyorum ve çok üzülüyorum sonrasında :(
Fatmanaz4545 Babyhappymom1 kızım 26 aylik tam kıpır kıpır mesela ben mutfakta yemek yaparken çekmecede ne var yok indiriyor yerine koyuyorum tekrar tekrar yapiyor. Dolapların içine girip çıkıyor oyun oynuyor anne ben saklandım diyor . Annesi nerdeee diyor bende konuşuyorum onunla güzel vakit geçiyor evet dağıtıyor yoruluyorum ama bide onların yönünden bakmak lazım kışın hava soğuk çıkamıyoruz hep oyuncak oynamak istemiyor bu yüzden ben nerdeysem kızım orayi dağıtıyor. Hersey olduğu kadar olsun evlatlarımız eğlensin yeter ki. Yavrum mutlu olsun ben yapabildiğim kadar yaparım yapamadığım yarina kalsin hiç sorun değil. Bence sizde sorun etmeyin kendinizi strese sokmayın sonucta geçici bi durum bunlar 🌸
Alerjikkoala Babyhappymom1 2 yaş postuna koştum geldim :D aman aman ne zormuş ya hep bi ağlak yapamadığı her şeye kızıyor
Babyhappymom1 Fatmanaz4545 dağıtsın ben dağıtmasına asla bişey demem ama sürekli herseye ağlıyor yemek bile yaptırmıyor
Babyhappymom1 Alerjikkoala aynen benimkide öyle hep ağlıyor. İstekleri hiç bitmiyor. Kahvaltı yaparken mesela kurabiye istiyorum diye ağlıyor gece girip yatağa uyurken balık kremler diye ağlıyor
Balkupum2505 Babyhappymom1 21 ayligiz kendi halinde arabalariyla oynarken birden sinirleniyo ve butun oyuncaklari dagitigo 😀 diyeceklerim bu kadar 😂
Alerjikkoala Babyhappymom1 Ya bir de sizin bebelerde olur olmadık şeyleri ısırma huyu var mı? Arada böyle bi an oluyor bi bakıyorum koltuğu ısırıyor off off
Aybersa Babyhappymom1 21 aylık ben de malesef sabrımı yitiriyorum , hiç ayrilmiyor benden ,oyunları da hep beraber oynuyoruz , sürekli oyun kuruyorum, bunaliyorum ,adeda kitap setini aldım , oturduğumu görmesin kitapin bir ucundan tutup getiriyor hemen😂😂
Ozanazli Babyhappymom1 20 aylik oglum var kipir kipir dakika durmuyor yerinde hep daqitsa yiksa karstrsa cok harektli Not . Delirmeme cok az kaldi😁
efelim Bazen kendini durup dururken yere atıyor gülerken ağlıyor bize kızıyor yapma dediğimiz herşeyi gözümüzün içine bakarak yapıyor sabrediyorum ama bazen sabredemediğim zamanlarda oluyor kendini tehlikeye atınca çok sinirleniyorum yüksek tondauyardığım oluyor annelik bazen çok vicdan azabı çok korku hele iki yaşta zormus