Ayın 21 inde oğlum tam 16 aylık oluyor. Azılarımız yolda sağ alt şiş solu patlattı aşşıırırırırı huysuz sürekli ağlıyor istediğini ağlayarak belirtiyor o kadar bazen çaresiz hisediyorum ki kendimi bazen. Tecrübeli anneler bu dönem nasıl atlatılmalı nasıl davranılmalı yorumlarınıza ihtiyacım var😞😞