Alyaipekkk Doğduğu günden itibaren hep mama destekli gittik 4,5 ay günde bir iki kez mama aldı herhangi bir sorun yoktu sonrasında mama miktarı artınca bebeğim 4 günde bir yapmaya başladı şuan 6 aylık ne kullanmalı 🙄
Familyboy Alyaipekkk her mama her bebeğe yaramayabiliyor malesef benim oğlumada hiç bir mama iyi gelmedi sma iyi geldi mesela
Elifff789 Alyaipekkk bizde de aynı şekilde oldu Bebelac gold kullanmaya başladım aynı kiloyu aldırdı günde 2 3 kere kakasını yapıyor gazı da olmuyor
gocebebirbayan Alyaipekkk 12 aylık ama 5 aydır kabız. Duphalac kayısı hiçbir şey çare değil. Doktor bitkisel şurup verdi ve mama değiştirelim dedik. Aptamil aldım onu denicem ilk 6 ay Aptamil yemişti , kilo yapmıyor diye sma ya geçmiştik. Geri Aptamil aldım inşallah düzelir iyi gelir 🙍🏻♀️ Bu olmazsa bebelac alır denerim
Alyaipekkk gocebebirbayan yani şimdiye kadar bir sorun yaşamamıştık napsam bende bilmiyorum sma confort aldım bi iki gün onu deneyeceğim olmadı hippten çok memnuniyet var onu alacağım sanırım , zor işler gerçekten 🤦🏻♀️
Alyaipekkk Familyboy işte şimdiye kadar sma bizde de iyiydi ne olduysa mama miktarı artınca oldu meme reddi oldu emmedi süt azaldı kilo almadı falan mecbur mama arttı şimdide kabızlık 4 gün falan yapmadığı oluyor yapıncada katı kıvımlıda değil anlamadım ama yaparken çok huzursuz
Tugba06 Alyaipekkk ben de sma kullanıyorum meme+mama şeklinde.. 3 ya da 4 gune bir yapıyor ama kakası normal kabızlık yok