Kelebek05 canım ben 85 aldım ama keşke 90 alsaydım inan şu an bile üstümde cok memnunum indirim bekleyipte alabilirsin şu sarı kuponlar oluyo ya trendyolda yani altında balen mi diyorlar demirleri var ama hiç rahatsız etmiyor benimde normalde dolgulu takardım işte emzirmeyle bayağı büyüdü şimdi beş aylık olduk bu defa göğüs terbiye olunca sarktı bunlar kurtarıcım oldu iki ay oluyor aldım sanırım 25 liraya gelmişti kuponla beden konusunda yani cok cok küçük değilse su an bence 90 al derim yinede sen bilirsin