Kızlar 2.5 aylık kızım uyumuyor kollarım koptu belim tutmuyor sürekli kucağımda gezdiriyorum yatağa koyunca ağlıyor uyumuyor kollarım koptu 🤦🏻♀️ Uykusu zaten 40 dk asla geçmez onun için 2 saat uğraşıyorum.. ayakta sallamak zararlı diyordum her şeyi denedim yoook olmuyor ağlıyor kucakta durmak istiyor ama tekim ben ve bitmiş durumdayım sorum şu hamak önerir misiniz orda uyur mu yada önereceğiniz bir şey var mı lütfen cevap verin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻