Gulsah2840 Merhaba tecrübeli anneler , 6. ayımız bitiyor . Bi oto koltuğu almak istiyorum . Memnun kaldığınız oto koltuklarını paylaşabilir misiniz ?
Znurr Gulsah2840 joie every stage çok memnunuz. Bebeklerim yola çıktıktan 5 dakika sonra uykuya geçiyorlar
Kuzeybabyy Gulsah2840 besafe düşünür müsünüz adac testinden başarı ile geçmiş bir koltuk arabamızı saattık ve yedi aylık koltuğumuz var bir buçuk sene garantisi vardır jokerden aldık normalde 2500 e satmam gerekti ama nakite sıkıştık 1950 ye vericez
Kuzeybabyy tazeannee_ Besafe düşünür müsünüz adac testinden başarı ile geçmiş bir koltuk arabamızı saattık ve yedi aylık koltuğumuz var bir buçuk sene garantisi vardır jokerden aldık normalde 2500 e satmam gerekti ama nakite sıkıştık 1950 ye vericez
Serife00 Kraft 360 0/36 ay kullanıyorum bende çok memnunum. Birazda modeller bütçe ile alakalı uygulamalardan bütçenize göre filtreleme yaparak bakın tüm marka modellerine içinize sinene karar verirsiniz
Umay55 Kızım 2.5 yaşında ona britax römer 36kg a kadar olanını almıştık. Şimdi oğlum olcak şimdiden aynısından 1 tane daha aldık. Çünkü devamlı zam geliyor erkenden aldık