Elifinannesi33 Ben sağlık ocağındakini kullanıyorum gerçi bu ara kullanmıyoruz siz hangisini kullaniyosunuz
Aysegulmasal Elifinannesi33 onlarda koruyucu olduğunu duydum bıraktım oceand3 kullanmaya basladim fis fisi ve damla için aparatı var içinde daha kolay kullanımı
elifmom2 Elifinannesi33 sağlık ocağımız sadece bir kere monoviti vermişti ellernde yokmus diye doktora yazdıyorz devit 3 olanını zaten hemen hemen içerk aynı memnunum
SeninAnnenBirMelektiYavrm Elifinannesi33 ocean kullaniyorum. Colledan ve devit 3 ün içeriği temiz değil
Serife00 ( Oyşın ) kullanıyorum ocean 400lük içerisinde uluslararası ödüllü özem marka zeytinyağı kullanılıyor benimde evimde kullandığım zeytinyağı odur yıllardır.. oyşın da görünce çok mutlu olmuştum içerik olarak en temiz d vitaminlerinden