Babam kızımı kreşe yazdırıcak ama minimum 4 yaş gurubu varmış. Kaliteli bi yer hayır demekte istemiyorum. Başka yere götüremez bu kendi okulunun kreşi….
Küçük oldugu için zorlanırmı yoksa ordaki çocuklardan bişeylermi öğrenir?
Bi tanıdığımın kızı 5 yaşına giricek işte uzun zamandır onunla vakit geçiriyor. Sürekli kızımla eğleniyo ay sen makas tutamıyosun sen onu yapıştıramazsın sen oradan atlayalazsın… sen bebeksin ayy çişim geldi diyo cok komiksin gibi şeyler söylüyo ama bunun yanında kızım onunla egleniyo oyun oynatıyo acaba böle seyler yaşarmı yaşarsa kişisel gelişimine olumsuz etki edermi