tombikseker Alan var mı arkadaşlar? Yani 40 liraymış ve içinde tığı ipi bir sürü malzemeleri bulunuyor uygun gibi geldi bana markete gidip yakından bakamadım tabi öğlene kaç gr diye
daisymomm tombikseker çok iyi oluyor. Ben geçen sene 2 kutu aldım annem yaptı sağolsun. tabi o zaman 30 tl idi. Hazır yapılmış olanları 4 5 katı fiyata satılıyor. Bence hem uygun hem de çok güzel. El işi yapıyorsanız yada yakın cevrenizde yapan varsa alın derim.