sarmaliklahana 18_kuzey 2 hastanede kaldık 3. Eve gelince mama vermek zorunda kaldım doktor tavsiyesi ile. Biberon da verdik. Tommee tippee anne memesine en yakın ucu var. Ben önce mama verdim aradan 30 dk gecti meme verdim hep öyle düzen kurmuştum. Şimdi kzıım 5 ay 5 günlük hala beraber gidiyoruz sorun yasamadık hiç. 2.audan sonra meme meme dıyordum kollarını cırpıyordu 😄
Gmznr2909 18_kuzey bende meme mama başladım aç olunca meme mama fark etmiyor ama doğru biberon önemli ben nuk kullanıyorum doğduğundan beri memnunum
tostosata Her bebeğin karakteri farklı.. Bilmiyorum belki yaşamazsınız ama ben avent kullanıyorum sarılık diye biberondan mama verdik o günden beri meme reddi yaşıyoruz. Bence kaşıkla vermeye devam edin en azından işe başlayana kadar ne kadar emse kar
18_kuzey Seymagil merhabalar ☺️Valla daha önce neden biberon vermemişim diye pişman oldum,boşuna uğraşmısım emzirme kaşığıyla😩 biberonu çok sevdi☺️Memede yine kalıyo çok şükür
Babyfacee 18_kuzey lansinoh biberon öneririm bizde meme reddi olmadı. Anne memesine en yakın biberondur kendisi. Hele de çalışacaksanız mecburen alışmalı. (hemşireyim)
Tuba-27 18_kuzey benimki 4 ay emdi bende emzir sonra biberon veriyordum 4 ay emdi kesildi ne kadar zolasıysam da emmedi
Annenazz ebmu benimki doğduğu günden beri çok az meme aldı. Şimdi meme versem önce alıyor meme olmadığını anlayınca itiyor biberon istiyor. O yüzden siz şanslıymışsınız
Diva 18_kuzey bebekten bebeğe çok değişiyor doğumdan beri lansinoh kullanıyorum 3 buçuk aylığız bi skıntı yaşamadım