Avci-1 Arkadaşlar bebeğim gündüzleri 3 kez uyumak istiyor. Uyku süresi bazen 1 saat bazen 2-3 saati buluyor sizce bu normal mi? Bu aylarda gündüz uykusu kaç kez olmalı sizce?
cocomelon33 Avci-1 oğlum da 10 aylık aynı şekilde öğleye kadar 1 uyku yapıyor öğle sonu bir uyku daha yapıyor ikindin bir daha uyumak istiyor çok geç olursa 3.yü uyutmuyorum akşam geç uyuyor yoksa
esraeerdogann Avci-1 benim oğlumda 10 aylık 8. Ayından beri 2 uyku yapıyoruz sabah 8de kalkıyor 10 buçuk gibi uyutuyorum daha sonra 3de uyutuyorum akşam da en geç 8buçukta uykuya geçiyor emmeye kalkıyor ger uyutuyorum sabahaa kadar
Zeynep-mina12 Avci-1 10 ay 6 günlük kızım 2 uyku yapıyoruz 3. İmkanı yok uyumaz zate zamanda kalmıyor öğleden önce 11 gibi bir uyku öğleden sonra 4 gibi ikinci uyku akşam 8buçuk 9 arası gece uykusuna geçiyoruz
Esilasel Avci-1 benim kızım 7 ayına girmek üzere biz 3 uyku yapıyoruz ama 10 aylık 3 uyku biraz fazla değilmi. Zaman kalıyor mu 3. Uykuya?
Avci-1 Esilasel uyandıktan 1 saat sonra hemen uykusu geliyo hemen uyumak için deli gibi ağlıyor o zaman 3. Uykuya elbette zaman kalıyor
Esilasel Avci-1 10 aylık bebeğin uyanık kalma süresi 1 saat olmamalı ama benim kızım 2 buçuk saat falan hiç huysuzlanmadan durabiliyor mesela. Uyanık kalma süresini uzatmalısınız 3 saat uyanık kalabilir 10 aylık bebek
Avci-1 Esilasel aşırı derece ağlıyor ne yapabilirim ki dur annecim biraz daha bekle mi diyim Allah aşkına