Kızlar 3 aylık bebeğim var dün kan tahlili verdik kan değeri biraz düşmüş dedi 11 falan 1 2 değer düşük yani refarans aralığından anne sütü alıyor sadce nasıl yükseltrblrm ben kendim demir ilacı içiyordum bıraktım geri devam etsem olurmu yada ne yemelym