Pitircikkkp
@alptoyyy
Bir ay önceden lagzımlık almıştım onunla oynadı bebeğini falan oturttu. Sonra bezi tamamen çıkardım kızım sen büyüdün artık hadi atalım bu bezi diyerek attık. Gün içinde pijama giydirdim ilk 2 gün her 10 dakika da çiş var mı diye sordum sık sık oturttum lagzımlığa.
Sevdiği şeyleri verdim , ilk günler hep altına yaptı asla kızmadım bak kızım şok kötü oldu eğg oldu falan dedim . Bu şekilde her geçen gün altına yapması azalttı. Ama istikrar ve sabır çok önemli. Ve çişini yaptığı zaman tuvalete kesinlikle ödüllendirin sevindirin tekrar yapsın. Yatağına da alez serdim gece ilk iki gün kaldırdım yapması İçin yapmak istemedi ağladı yatağa yaptı ama gündüz öğrendi gece de hiç yapmamaya başladı