Orkidemm Cakbibeslik yapısı ince ve kaliteli yani harika bir bez. Ama çocuktan cocuga degisebilir pisik meselesi de.
aybikreis @Orkidemm canbebe de oyle oluyor, dolu mu diye dıştan dokununca elime parçacıklar geliyor hatta
aybikreis Bence o bahsedilen parçacıklar suyu hapsetmek amaçlı tüm bezlerde aşırı su tutunca oluşuyor. Bu bezde petrol olayını çok kafasına takan annelerimize yıkanabilir bez kullanmasını tavsiye ediyorum, kafa rahat misss
Arenn BMA bana doğumda hediye geldi öyle kullandım sleepy i ufak paket warsa alıp deneyin çok kullanıp memnun kalan da war pişik içindr desitin marka extra korucuyu kremi tawsiye ederim hiç pişik olmadık şükür hafif kızarıklık oluyor krem sürüyorum geçiyor
BMA Arenn oyle yapik ozaman canim saol mustela pisiik kremim var onun sayesinde poposu iyilesti oglumun
Egecim Cakbibeslik instagramda mühendisinoglu sayfasını inceleyin derim bütün bebek bezlerini inceleri prima evet kanserojen dolu ama minieste kanserojen madde yok.