Busrabsr ilaç kullanmadık. Doktorumuz dedi ki ilaçlı da ilaçsız da 1 hafta sürecek ve çok küçük ilaç vermeyeceğiz bol bol emzir dedi. İlk 3 gün ateş düşürücü verdim 4 saatte bir. Çok inatçı bir ateş vardı asla düşüremiyorduk ve 3 gece hiç uyumadık bebekte uyumadı. Sakinliğinizi koruyun geçecek. Ateşi hep takip edin, ev sıcaklığı iyi ise ılık duşa sokun, ateş varsa ateş düşürücü verin Allah korusun havale riskinden iyidir, emzirin bol bol ve diğer ilaçlardan kaçının çünkü böbrekleri ciğerleri ilaç kaldıracak kadar güçlü değilim henüz. Çok geçmiş olsun