Pembekurdela Kızlar bebeğimin dudağında düşmüştü yarılmıştı iz kaldı 😢 çok üzülüyorum kendimi suçluyorum sürekli bebeğim çok hareketli yerinde durmayan bir çocuk. Yarılalı 5 ay oldu geçer mi kızlar sizce iz beyaz olmuş geçer mi kalır mı böyle başına gelen var mı iz kalıp sonradan geçip sizlerinde böyle izler var mı bebeklerinizde
JackDaniels Pembekurdela Dudaktaki iz tamamen geçmeyebilir ama büyüdükçe çok silik gözükür. Kendinizi suçlayacağınız bir şey yok ortada malesef düşe kalka büyüyorlar. Her saniye arkasında olmanız imkansız😢
CatBoy Pembekurdela Kötü bir anne değilsiniz kendinizi üzmeyin isteyerek yapmadınız sonuçta. Doktorunuza danışın yara izi giderici kremler var belki bir öneri de bulunur.
Pembekurdela JackDaniels teşekkür ederim canım gerçekten hep kendimi suçluyorum yüzüne bakdıkça o izi gördükçe 😢 dediğin gibi her saniye yanında arkasında olamıyorum. Çok fazla bu kadar belli olmaz herhalde dimi.
Pembekurdela CatBoy aynen öyle canım isteyerek olan bişi değil. Ama elimde değil ister istemez üzülüyorum danışacağım doktora krem sürüp geçirmeye çalışacağım inşAllah.
Tosunannesi Pembekurdela benim oğlumda öyle düştü komidine geldi dudağı . 1.5 yaşlarında falandı o zaman şuan 2.5 yaşında hiç bir şey yok dudağında şuan
JackDaniels Pembekurdela Yok büyüdükçe izi kaybolur🙏🏻 Annelik gerçekten çok zor o yüzden kendinize hiç yüklenmeyin. Üzülüyoruz hepimiz ama çok normal süreçler. Allah beterinden korusun evlatlarımızı🙏🏻🤍
Tosunannesi Pembekurdela evet baya kötü düşmüştü kanamasını zor durdurduk üst dudağında izi vardı zamanla geçti daha taze et gecer derler
Deeryaaaa Benim çocukken yani 14 lu yaşlarda diş çektirirken doktor dişi törpüleyim derken dudağıma degdirmis ve dudağım yarılmış açılmıştı serçe parmagimin tırnağı kadar, bı müddet silik beyaz iz kalfi sonra geçti
Pembekurdela Deeryaaaa yaa inşallah bizim de geçer çabucak. Şuanda o dediğin beyaz izden var. İnşAllah büyüdükçe oda kaybolur gider.
livy Neden kötü bir anne olasın. Her iş gelebilir insanın başına. Çocuk işte düşe kalka büyür. Üzme kendini. Sarı kantaron yağı izlere birebir diye biliyorum. geçmiş olsun
Pembekurdela livy yüzüne bakdıkça üzülüyorum canım vallahi. Elimde değil inan dediğin gibi çocuk düşe kalka büyüyecek. Çok haklısın hemen süreceğim çok teşekkür ederim.
Pembekurdela JackDaniels teşekkür ederim canım içimi rahatlattınız. Allah razı olsun. Dediğin gibi annelik zor birde üzüyoruz kendimizi iyice zorlaşıyor. Amin canım Rabbim her zaman korusun kollasın evlatlarımızı 🙏🤲🏻
Pembekurdela Tosunannesi evet canım haklisin. bizimde öyle çok kanadı inşAllah bizimde geçer canım. İçim rahatladı.