aptamil genel olarak yorumlara baktığımda cok gaz yaptıgını söylüyolar bendede öyle oldu cocugum catlıcaktı resmen kolikti bide. bebelac kullandım ondada kabız oldu sonunda similac denen içeriği temiz mama buldum 5,5 aydır kullanıyoruz iyi ki almısız içerik temiz,uygun fiyat ve bebegim severek içiyor baya kilo aldırdı👍🏻