Buketpoyraz biz 2. Ay da meme reddini yaşadık bu yüzden de sütüm fazlasıyla azaldo ne kadar sütümü sağıp versem de azaldı şimdide ne kadar emzirsem de sütüm çoğalmıyor her yolu denedim bestlaklarmı içmedim dereotu bulgur pilavları helvalar tahinler neler neler ama banamısın demiyor belki o yüzden azaldı belki de covid geçirdik o yüzden azaldı ama meme reddinide covitten sonra yaptı bebeğim doktorumuz da ataktan değil covitten dedi covid bebeklerde bunu yan etki olarak bırakabiliyor dedi o günden sonra mama takviyesi de yapıyoeuz mecburrwn yoksa bebeğim aç kalıyordu