Ozgeruya Asil7878 evet düzeldi biz hala devam ediyoruz gecenlerde bırakmıştık devam etti sikayetler tekrar başladık. Evet mamasina katiyorum
Asil7878 birtutamsac hanımefendi bu nasıl bı cevap ılacta veriyor herkese aynı mı etkı yapıyor ala ala
birtutamsac Asil7878 o zaman herkese yapmadı diye sizin bebeğinize kullanmadan nereden bileceksiniz. ya da herkese yaptı sizinkine iyi gelecek yine kullanmadan nereden bilebilrisiz hanımefendi
birtutamsac Asil7878 olur burdayım her zaman beklerim 😏 ayrıca bize çok güvendiğim eczacı abi biberona katma beslenme sonrası kalan mamasına ya da kaynatılmış bir tatlı kaşığı su ile ilacı aç bir tatlı kaşığı da sonradan ekle ilaca kaşıkla ver demişti :)
Eyllebr Asil7878 Benım kızımın vardı ben bıraz kullandım kızım hem kabız oldu hemde onu kullanınca kusması artış oldu bende kestım 6 aylık olunca kusmamız kesıldı ama her çocuk farklı tabı
Bellatrix Asil7878 Bizede de verdi doktor biberon a kattım ama bebeğim de beslenme reddi var aç yaşıyor resmen biberonu bitiremedi ilaç da bitmemiş oldu 😭
Bellatrix Asil7878 Bende onu kullanıyorum sebebini bulamadığımız bir beslenme reddi oluştu gaz reflü allerjı? İşin içinden çıkamıyoruz sizin belirtiler neydi gaviscon kullanıyosnz