Merhaba arkadaşlar kızım 1yas 7 aylık yeni bir bebeğim daha oldu kziim memeden kesilmişti ama yeni bebeği emziriken oda emmek istiyor sürekli hırçın kardeşine vurmaya çalışıyor herşeyi fırlatıyor konuştum olmadı kızdım bağırdım olmadi ne yapacağımı şaşırdım gece yeni doğan bebegim ağlayınca diğeri de ağlıyor beni yanından göndermiyor Allah aşkına bu şekilde olup da memeyi kesebilen var mı nasıl biraktiricam