Merve9812 Belli başlı belirtiler oluyor fakat diğer bebekleri baz alarak sizin bebeğinizin alerjisi var mı veya ne boyutta alerjisi var anlamak imkansız. Hatta çocuk hastalıkları uzmanları bile tahliller olmadan yanılabiliyor. En doğru teşhisi çocuk alerji uzmanlarından alırsınız. Diyet açmak da aynı şekilde çok hassas bir mesele. Burada birçok kişi başarı ile diyet açılışı yapıyor fakat örneğin benim durumumda diyeti açmak tedavi süresini 2ye katlamak olur. Bebeğim çok mu kötü, değil fakat diyete doğumundan beri riayet ediyorum. Aksi halde halimiz ne olurdu bilmiyorum. testler gösteriyor ki yüksek alerjisi var. Bu sebeple hiç belirti mukayese etmeyin naçizane tavsiyem.
2,5 aylıkken bebeğiniz cilt tepkili ise deri testinden sonuç alabilirsiniz. Onun dışında sonuç alamazsınız hiç yaptırmayın. Gaita testi yaptırabilirsiniz 2 haftalıkken alerjisi o şekilde teşhis edilmişti. Siz şu an diyet yapıyor musunuz? Şikayetleriniz devam ediyorsa tümden her şeyi kesin. İyileşme olduktan sonra parça parça açmayı deneyerek devam edin. Süt ve yumurta dışındakileri açmayı deneyin. Süt yumurta en son