Slztr Kızlar merhaba kızım 2 ay 12 günlük sağlık ocağından verem aşısı için haber vericez dediler ama hala haber yok sordum dönüş de alamadım, zamanı geçmemiştir değil mi telaş yaptım biraz
senemmgncr Slztr saglık ocağı haber vermez size tarih verir o gün gidersiniz biz tam 2 ay doldu yaptırdık her gittiğimizde aşı tarihlerini yazıyor vakit kaybetmeden gidin yaptırın bence
Tugba06 Hayır hayır yaptırabilirsiniz. Ben 2 ay 9 gunluk Ken yaptırdım aşılarını. Siz gidin ve soyleyin.. Telefon varsa arayın ebeyi
Slztr senemmgncr karma aşısını yaptırdığımda haber vericem demişti hemşiremiz diğer aşılarını da hep whatsapptan haber vererek planlamıştık, ama ben sorayım tekrar ulaşabilriim inşallah