Dün bebeğime 2. Ay aşısı yapıldı ama aynı gün annemin de Corona oldigu ortaya çıktı çocuğun bakimina yardım ediyordu. Gazını falan çıkarıyordu. Dün gece ateşi 38 i buldu ve bir de emmek istemiyor fazla Corona mi aşının yan etkisi mi çözemedim önerisi olan varmı