Kızlar kayınvalidem pozitif bebeği sevmeye gelmişti ertesi gün pozitif olduğunu öğrendi ve o gün bebeğimde ateşlendi ve hafif öksürme var hastaneye götürdük bütün testler yapıldı negatif çıktı doktor temaslı olduğu için daha sonra testte pozitife dönebilir dedi bu durumu yaşayan var mı eşim üşümüştür diyo ama bu kadar denk gelme olamaz ayrıca hiç bir yere çıkmıyoruz ev sıcak niye üşütsün