Esmis ben de 4 günlükken vermeye başladım doymuyordu mecbur kaldım önce kalık biberonla verdim bir süre sonra istemedi hep ağladı sonra normal biberona geçtim…bir memeyi zor tutuyor o yüzden orda sütüm artmadı tek memeyle de doymuyor hala mama gerekiyor, 3 ay 20 günlük oldu. Çevreye ilgisi iyice arttı dikkati dağılıyor artık emzirmek iyice işkence oldu. Gündüz hiç emmiyor sağabildiğşm kadar sağıp veriyorum. Gece emiyor sadece..emmediği için gittikçe süt de azalıyor…ileriki aylarda sorun yaşamamak için biberonu bırakın eğer memeyi tutunca güzel emiyorsa 🤷🏻♀️ Aç olunca emer 🤷🏻♀️ Ben hiç tutturamıyordum mecbur kalmıştım emmeyip açlıktan ağlıyordu…