midekoruyucu bebeklere ne derseniz doğdu andan beri algılarlar bu son iki cümleyi söylemeyelim çok dikkat etmemiz lazim bende ahsen ismi kizimin ahseniko bebitom diyorum ama bu tarz kelimeler kullanmayalım onlar bunlari normal olarak algılıyorlar şuan 8 aylik yavaş yavaş tuvalete alistirma yapıyoruz hadi kizim pö yap diyorum ki normalleştirmesin böyle cümleleri
“bir çocuğun ilk öğretmeni validesidir”🥰🥰