Fulyaalin Baby turco külot bez kullanıyordum ama 6 numara kalıbı dar geliyor gerçekten kalıbı geniş bir külot bez öneriniz varmi
SeverusSnape Fulyaalin Prima. Pahalı ama gerçekten kalıpları müthiş. 16 kg kızım 6 numara külot bez kullanıyor.
Fulyaalin maysa-19 bizimki şişman biraz 16 buçuk 17 kilo civarı çok memnundum ama artık küçük geliyor sattım zaten bezleri yeni bez arayisindayim
maysa-19 Fulyaalin bende dün baktimda slepyy den büyükmüş sanırım bu marka ama çok baktım kafam allak bullak oldu.numara aynı ama olculeri farklı
maysa-19 Fulyaalin ben bayb turcoya baktım orda yorumlar su bezi kullandım ondan geçtim ona göre büyük küçük vb.yorumlar vardı belki faydası olur
Fulyaalin SeverusSnape evet gece için Prima kullaniyorum biraz pahalı oluyor e bebek indiriminden ondan mı alsam 7 numarasını aldık onunda her bezde 7 numara yok. Gündüz için başka marka düşünüyordum çünkü 5-6 kere kaka yapıyor günde 10 bez gidiyor gündüz en az
Fulyaalin maysa-19 canım biz 16 kiloya kadar 6 numara oluyordu ama şişman bir çocuk 17 ye doğru gidince küçük gekmeye başladı. Yani bacak kısmından küçük geldi yoksa çok memnundum bezden
maysa-19 Fulyaalin anladım.bizim tuvalet eğitimi geldi geçiyor evde bulunsun dedims.simdi bide küçük gelirse elimde kalcak almadım daha hala bakıyorum
Fulyaalin maysa-19 kaç kilo canım bize de oluyor ama bacak kısmından sıkmaya başladı ama dediğim gibi kızım 17 kilo kadar var
Fulyaalin Medusafer Teşekkür ederim gece Prima takiyorjm ama gündüz icin biraz daha az bütçeli bir bez arıyorum aslinda
maysa-19 Fulyaalin 16 kilo yani biraz ufak geliyor ama ben bugün yarın çişini soyler umuduyla bu biter almam bidaha diye düşündüm ama sanırım alcam mecbur