Fırtınalı bir 8. Ay geçirdik. Lütfen bana “9. Ay güzel geçecek, bebeğin küçük bir ergen değildi aslinda” gibi şeyler söyleyin 😂😂 isyanlar, direnmeler, tripler, ağlamalar…. neydi öyle yaa. Ya bu bez değiştirmeyi istememe olayı bir yaşından sonra olmuyor müydü, bizimki niye 8. Ayında başladı. Terler döküyorum değiştirebilmek için, sebeklikler yapıyorum surekli