Oğlum doğdu doğalı aşırı zor uyuyan bir bebek asla sevmedi swvmicek de umudumu kaybettim artık her uykumuz sıkıntı ayakta sallanarak uyuyo son zamanlarda istemiyo sallanmak kendisi de bilmiyor uyumayı işkenceye dönüştü uykuları benim için gündüz uyumak istemiyor 2 saat denememe rağmen asla uyutamıyorum gündüz uykusunu bırakmak için erken değilmi uyusa gündüz bu sefer gece uyumuyo direniyor saatlerce aşırı yıprandım akıl verecek anne yok mu 😢