Selam anneleer, bebeğim 5 buçuk aylık oldu. Çok şükür babası ve ben tek başımıza biraz büyüttük 😌 ama artık tırlatmaya az kaldı sanırım 😔 çünkü tam 1 aydır hatta daha bile fazla huzursuzluğu var. Sanırım dişleri kaşınıyor yavrumun. Salyada çok artış var ve ne olursa ağzına götürüyor yaklaşık 1 aydır. Doktorumuz tetagil verdi 1 aydır onu kullanıyoruz belki biraz o rahatlatmıştır ama huzursuzluk devam ediyor sürekli. İlk dişler tahmini ne kadar sürede çıkar? Ben damaklarına bakıyorum sürekli ama kabarıp kabarmadığını da anlayamıyorum. Tecrübesizlik , destek olup yardım eden de yok. Çok huysuz. Hiçbir şeyden mutlu olmuyor. Bir şeyle sadece 5 dk oyalayabiliyorum ve ağlaması artık beni çok üzüyor. Dişten dolayı olmuştur diye düşünüyorum ama öyle midir?