Ezgi53 dimi evet aslında, o konuda haklısınız. Etrafı dolaşmak, dağıtmak, yırtmak ta bi keşif.. Dediğinzi gibi düşünmemiştim hiç. Sürekli sanki ben bir şeyleri yapamıyorum gibi düşünmüştüm ama bu aylardaki bütün bebekler böyle sanırım. Bizimkiler de aynı sizin bebeğiniz gibi, çekmece karıştırmak, yırtmak, fırlatmak. Bu aylarım getirisi bu heralde😍