ikizlerinannesi2985
Kızım 14 aylık olmak üzere. Etkinlik yapmaya kalksam hemen sıkılır, yapmaz. Oyuncaklarıyla da pek arası yok onlardan da hemen sıkılıyor. Favorisi çekmece karıştırmak, yırtmak, dağıtmak, eşyaları yere fırlatmak, herşeyi ağzına götürmek vs. Inanılmaz bir merakı var. Algısı çok açık bir çocuk. Sosyallesmeyi çok sever. Çocuklara bayılır. Eğitici köpekçiğin kalp dışındaki düğmelerini kızım da keşfetmedi henüz. Bence bu aylarda bu şekilde oluyor bebekler. Etkinlik için sanki daha küçükler, ve her bebeğe uymuyor sanki. O yüzden endişelenmeyin. Bir de illa da etkinlikler yapmalıyız her gün diye baskı hissetmeyin. Zaten bebekler dağıtarak, atarak, fırlatarak, karıştırarak vs keşfediyorlar. Tehlikeli olmadığı sürece serbest bırakın. Keşfetsinler.