Linaninannesi59 Kızlar merhaba Kızım 5 aylık ve çok huzursuz eli sürekli ağzında salya çok akıylr ve hafif ateşi var. Öksürük ve burun tıkanıklığı da var. Şimdi calpol verdim ama başka ne yapabiliriz var mı bu süreci atlatan?
Linaoykum_ Linaninannesi59 bizde öyleyiz 7 aylık olduk fakat daha hala dişlerimiz çıkmadı ama salya akıtıyoruz bol bol eli ağzında sürekli ağzına bişeyler götürmek istiyor doktorumuz jel verdi onu sürünce aşırı rahatlatıyor sabah ve akşamları yatmadan önce sürüyorum.