Merhaba arkadaşlar gebelik öncesi tansiyon hastasiyim hamilelikte 32 . Haftadan itibaren alfamet kullandım. Doğum yaptım 2.5 aydır ilaç kullanmıyordum. Fakat 5 gündür yine sürekli yüksek tansiyonum. Kardiyolojiye gittim emzirdigim için beinipin diye tansiyon hapı verdim var mı emzirirken ilaç kullanan. Bu ilacı bilen lütfen tecrubelerinize ihtiyacım var.