Ek gıdaya ne zaman başladınız kızlar benim oğluşum 2 ay 2 günlük dün sağlık ocağında kontrolüm vardı 6 kilo boyu 58.buçk olmuş gelişimi çok güzel dedi hemşiremiz anne sütü ve mamayla besleniyor coğuluka anne sütü alıyor bazen sütüm az oluyor ve doymuyor doktorumuz biraz mama vermemi söyledi günde 3 biberon 60ss olarak veriyorum dün hemşiremiz 4 ayda mamayı kesip ev yoğurdu vermeye başlarsın dedi henüz erken olduğu için doktorumuzla konuşmadım ama gelcek randevumuzda sorcam sizler ne zaman ek gıdaya başladınız acaba yakın arkadaşımda 5 ayda başlamıştı sebze meyve herşeyi veriyordu 5 tamamda 4 ay erken mi acaba sizler bu ek gıda döneminde neler yaptınız acaba?