Merhaba. Hep merak etmisimdir. Diyetisyen eşliğinde gebelik geçirip doğum sonrası kilo derdiyle uğraşmayan var mı aramızda ? Benim 2 tane çocuğum var . Her ıkisinde de 50 kg ile hamile kalıp 70 ile doğuma girdim. Tabi şu an 52 kg yum. Verdim kiloları ama nasıl verdim siz bir de bana sorun . O süreç çok yıpratıcı. Tabi ki en önemlisi bebeğin sağlıklı olması ☺ ama takdir edersiniz ki kilo da çok gıcık birşey 😣 Ben hani olur da 3. Bebeği düşünürsem tabi coook ilerde 😃 bir daha bu kilolarla ugrasmak istemıyorum. O yüzden merak ettim 🌸