Berna0612 Merhaba güzel anneler bebeğim 4 ay12 günlük 2 gündür bu ferrum damlayı kullanıyorum kızımı aşırı huzursuz ve kabızlık yaptı damladan dolayı sanırım bu konuda fikri olan var mı.
Ebrkrngkc Berna0612 Ferrum kullanmaya başladık bebeğim 7 gün kakasını yapamadı Dr. İle görüştüm newvit damla başladık 3 gündür kullanıyoruz şuan için bir sıkıntı yok
Prensannesiiiiiiiiii Gaz damlasından olabilir vegaferon da bizde kabız yapmıştı Ferrum da paraben ve şeker iceriyormus .
Berna0612 Prensannesiiiiiiiiii gaz damlası kullanmıyoruz bu kan damlası sağlık ocağında doktor yazdı aldık buna bağlıyorum bebeğimde ki değişimleri anlamadım
Efuli6161 Berna0612 sağlık ocağından verilen damlalar iyi değilmiş doktorum kullanma dedi başka yazdı bana sizde isterseniz kendi doktorunuza danışıp başka bir damla alın “tendaferro” ismi günde iki damla kullan dedi..
Prensannesiiiiiiiiii Berna0612 yanlış yazmışım kan damlası yazacaktım bizde de ypmıştı damlayı degistirdik kabız yapmıştı
Berna0612 Efuli6161 sağlık ocağı vermiyor artık damla eczaneden alınıyor bide yazdı madem öyle daha iyi bişi yaz demi off çok gıcık oluyorum işini kaale almayanlara