hifam18__ yok benimki kaldırıyor emeklemek istiyor ama kollarını kaldıramıyor yanı düz kalıyo her gun 1 saat yuz ustu koyun kollarını bırakın keşfetsin kaldırmaya çalışsın ay kolları aşşağıda kaldı demeyin her bebek farklıdır kimisi 3,5 aylıkken emekliyor tabi ne kadar kafaya takarsak okadar geç sonuç alırıız akışına bırakın