babyandmom1 Kızımı ayağa kaldırdığım zaman adımlama yok sadece zıplıyor ya da zar zor 1-2 adım atıyor. Bu normal mi? Bu yüzden ne yürüteç kullanabildi ne ilk adım arabası🤦🏻♀️
seymabykn babyandmom1 her bebeğin gelişimi çok farklı ilerler benim bebeğim 9 aylık emeklemeye, 10 aylık yavaş yavaş adım atmaya başladı zaten yürüteç kullanamadık
manicurist babyandmom1 benim bebeğim 11 aylık ayağı kaldırdığımızda paytak paytak adım atıyor yürüme hevesi var daha dengede duramiyor ilk adim arabası var ondan biraz korktu 😀 ama her çocuk gelişimi farklıdır takılmayın
Ozgdfn babyandmom1 benim kızım 1 yaşına girdikten sonra taytay durup bir iki adım atmaya başladı şuan 14 aylık daha yeni yeni yürüyor
babyandmom1 manicurist yürümesini beklemiyorum da ne bileyim her ayağa diktiğimde adım atmaması yürüteç kullanmaması bana tuhaf geldi buraya da sorayım dedim bizde yeni aldık ilk adım arabası üzerinde oturuyor itmeye gelince tutuyor kendini eğiyor adımlama yok 😂
manicurist babyandmom1 zorla yürütmeye calıştırmayın korkar. Yürüteç çok da iyi birsey değil boşverin 😀 dediğim gibi endişe yapmayın bence her çocuk gelişimi farklı oluyor
babyandmom1 2guzelinannesi ayakları üzerinde dik durur canım biz koltuğa yattığımızda ya da yerde yüksek bir şey varsa onlara tutunup biraz kalkıyor emeklerkende bazen biraz kaldırıyor kendini
YelizNis Benim kizim da 9 aylikken hic cabasi yoktu zaten yeni emeklemeye baslamisti 12 aylik olmasina yakin ayaga kalkti yasindan 3 hafta sonra falan yürüdü. Bi anda gelişiyorlar. Bence zorlamayin adim atmasi icin falan. Kendisi isteyince yapacaktır.