Pazar günü post açmıştım eşimle tartıştık diye ve bu tartışma 3 gün aralıklarla sürdü kızım şahit oldu 2 gündür bağırıyor sinirlense bisey istese sevinse herşeyde bağırıyor ne yapabilirim yardım edin olan oldu bize ders oldu ama çok kafaya takıyorım vicdan azabı çekiyorum herkese hala sinirliyim ama kızım boynumu büküyor var mı tavsiyeniz