Benim kızımın 1 gün ateşi çıktı ve arkasından kesik kesik öksürük başladı geceleride huzursuzluk yapıyordu dün doktora gittik test yaptılar ve pozitif çıktı kızım 5 aylık olduğu için ilaç tedavisi önermedi doktor d vitaminini ölçeğini arttırdı ve burun fısfısı verdi şuan takip ediyoruz öksürüğü çok sık olmadığı sürece bir sorun yok dedi doktorumuz