ReyyanTaha canım biz daha yeni yaşadık bunu oğlum 3 aylık önce 55 çıkmıştı sağ kalça takip önerdiler 15 gün sonra tekrar gittik 58 çıktı pavlik bandaja alacaklardı ortopediye gittik ama ben izin vermedim araştırmadan. Sonra bi hoca bulduk ankaradayız biz bu konularda çok iyiymiş Prof kendisi ona gittik hemen muayene etti her şey normal dedi ama röntgen çekmeden tanı koyamam kesin tanı röntgen dedi ultrasondan bile önemliymiş gittik çektirdik ve bırakın bandajı çift beze bile gerek yok gayet iyi açıları dedi sadece 6 hafta sonra tekrar röntgen çekecek kontrol amaçlı bence bu konuda uzman birine gidin