Arkadaşlar kızım bir yaşında.aynı yatakta yatıyoruz. Şu ara sabaha kadar emiyor Çektiğim gibi başlıyor ağlamaya ne uyku kaldı Ne başka bir şey. Ne yapacağım ben bi yol gösterin allah aşkına ya. Bi de bir yaşından sonra gece beslenmesini keseyim derdim eskiden, böyle giderse çok zor.