Annişler 3 aylık oglumu sünnet ettirmem lazım. Doktorumuz ucunun çok dar oldugunu sıkıntı yaşayabilcegimizi, en yakın zamanda yaptırmamızı soyledi. Bende oyle istiyodum zaten. Fakat arada kaldım. Ben lokal olsun cocuk tamamen anesteziyle uyutulmasın istiyorum. Riskli gibi geliyor bana. Lokal oluncada cocugun elini kolunu nası zapt edicen, ağlıcakmı çok felan diye dusunmuyo degilim. Tecrubeli annelerden tavsiye bekliyorum bu konuda.