Annemlere gittim ve cok kalabalık yegenlerim falan var ses üstüne ses. Çocuğumun huyu kotu ufacık sese uyanır. Anlatıyorum boyle böyle olduğunda gozlerinin ovusturdugunda kendi kendine konuşmaya başladığında cok hareketlendiginde çocuğumun uykusu gelmis oluyor diyorum. Annem bu duruma anlam veremiyor oyaladikxa oyalıyor cocugu o da daha fazla uyumuyor ve daha fazla eziyet ediyor 3 gündür buradayım 3 gündür ağlayarak uyuyor. Ben 4 aydır bir gram anlatmadım ama asi vurulurken bilr daha az agliyordue. Çıldırıyor uyumak icin annem de ağlıyor diye yazik avutmaya çalışıyor. Cocigun daha cok uykusu geliyor daha cok çıldırıyor. Emerek uyuyan bir bebek emmeden asla uyumaz ve hal böyle olunca memeyi De reddediyor. İstemiyor kafasini çekiyor sürekli ağlıyor. Ne yapacağımı bilemedim. Anneme anlatınca da ağlayarak uyuyor yazik diyince de biz de cocuk büyüttük diyor.. zaten büyüklerin su biz de cocuk büyüttük kelimesine asla anlam veremiyorum. Ağlayarak mi büyütmek gerekiyor yani şart mi ?? Neyse içime döktüm rahatladım nor.alde noyle şeyleri anlatmayı sevmem de .. Ne yapabilirim evime su an dönemem dönünce de benimki vir vir konuşur. Boş boş