Ayaz2016Alya2022 28 ocakta normal doğum yaptım ıkı hafta öncesine kadar pek agrım yoktu son bır haftadır cok kötü belimin bir tarafı ve karnımın bır tarafı agrıyor ne yapmam lazım ıkı doktora gıttım bısey bılmıyorlar buranın doktorları 😭😭😭
Lilasever1 Ayaz2016Alya2022 ayağınızı ve belinizi sıcak tutun özellikle ayak ben sezaryendim mayısta doğum yaptım ama normal doğumyapıp bu şikayette olanlara öyle dediler
Ayaz2016Alya2022 Lilasever1 teşekkürler denemediğim bişey kalmadı agrı kremleri agrı kesıcıler sıcak su torbası koydum yine fayda etmiyor pazartesı ortepedıa gidecem bakalım o ne der